2011. március 14., hétfő

Tömbjegyes






















Ha van adventi naptár, miért ne lehetne nagyöbjti naptárat csinálni? Mondjuk olyan "tömbjegyeset".

Csinálunk egy hatalmas tömbjegyet (vagy pedig annyit, ahány gyerek van). Minden jegyre felkerült egy bűnbánati gyakorlat. (Vagyis az imádság, az alamizsna (~mások segítsége), böjt egy tette.) Minden napra jut egy-egy gyakorlat, lehet húzni és had menjen.

Lehet azt is, hogy mindegyik cetlit egy-egy gyerek készíti el. (Fejenként jut akár 4 is.) És mindenki oda írja a nevét is, így egy napra jut valami bűnbánati gyakorlat egy imával kombinálva, ami a feladat készítőjéért szólhat.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Virág!
    Közeledve a hatvanadik évemhez, - megtérésem 10. évében határoztam el, hogy tenni kell valamit azért, hogy helyére kerüljön a Húsvét. Mert ha nincs Feltámadás, Húsvét, akkor ugye karácsony sincs. Szóval nagyon nincs a helyén a Húsvét. Ma gondoltam rá, hogy az adventi naptár mintájára elkészítem a nagyböjti naptárat, de itt nem csokikkal, hanem felajánlásokkal. Ekkor találtam meg a blogodban ezt a tömbjegyet, - amit nagyon, nagyon köszönök - igaz, már 24 napra vagyunk az ünneptől, de megcsinálom. Látszik, hogy nem kezdő vagy, nem kezdők vagytok. Nekem nagy segítség lett volna a bűnbánati gyakorlat részleteit készen megkapni, de abban igazad van, hogy mindenkinek saját magának kell megfogalmaznia átélnie azt az utat, a saját útját amelyen közelebb kerül Jézushoz - ezt a Keresztút bejegyzésednél is olvastam.
    Áldás, békesség, szeretet kísérje a nagyböjti készülődéseteket!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Pillangó!

    Köszönöm, köszönjük hozzászólásaidat!
    Ajánlom figyelmedbe a http://5letekvezetoknek.uw.hu/hittan5letek.html
    honlapot, hátha találsz még hasznos dolgokat.

    Pl. Nagyböjt címszó alatt van egy keresztút nem csak családosoknak!

    VálaszTörlés